Koska olin jo ilmonnut Nopan Lempäälään, mentiin sinne sitten luokkavaihdonkin jälkeen. Osallistujia makseissa huimat 65 ja 68. Hallissa oli kamalan kylmää, ahdasta ja meluisaa.

Lähdettiin taas ekoina radalle. Olin tullut ajoissa paikalle, jotta ehdin näkemään medien suoritukset. Rata ei ollut erityisen vaikea ja ajattelin että selvitään kyllä. Esteelle numero kolme asti :D Siinä jätin koiran selän taakse ja se sujahtikin sieltä muutaman hyppyesteen yli, kun piti tulla minun kanssa Aalle. Loppurata muutamalla ylimääräisellä pyörähdyksellä, mutta muuten hyvin. Kontakteillepysäytyskäskyt oli jotenkin huithapelit, vaikka ne juuri olisi pitänyt sitten tehdä kunnolla. Nojoo.

Toisen radan piti alkaa tunti ekan jälkeen viereisellä kentällä, mutta olivat ainakin puoli tuntia myöhässä. Medejä katsoessa tein taas ohjaussuunnitelmaa, eikä sen nyt niin hankalaa pitänyt olla. Aloitukseen kuitenkin jo tössäsi, tuli hypyn mutta kiersi renkaan, vaikka olin siellä takana kutsumassa. Muurilta yksi palikka alas jota lähti tavoittelemaan "joku lelu lensi" :D, seuraavan rima tuli alas ja sitten hypyiltä kolme kieltoa kun tuli minun luo. En ensin tajunnut mistä se hylly tuli kun näin tuomarin viittovan, mutta tuloslapuistahan se selvisi. Nyt olin kontakteilla sitten tarkkana ja pysäytin ne alastulot. Tokavika hyppy putken jälkeen taas tuli minua kohti ohi hypyltä.

Ihan kiva kolmosten aloitus, taisi vaan olla vähän turhan rennoksi psyykattu, kun noin huolimattomia oltiin. Vaikeustaso ei kuitenkaan ollut treenejä kummoisempi ja hyvällä mielellä jatketaan kisauraa, vaikkakin aktiivisesti vasta sitten kun on vähän lämpimämpää. Lämppäyslenkit on pakkasella ja puuterilumella jotenkin turhauttavaa, kun itsekin muuttuu kalikaksi. Ehdottoman tärkeää olisi silloin se oikeasti lämmin halli, kun joutuu kuitenkin pitkään aina odottelemaan.

Lopputalvi siis keskitytään treenaamiseen ja mahdollisesti muutamiin virkistyskisoihin ;)