Johan oli pitkä päivityskatko Vuodatuksella.

Me on ehditty Lappireissuilemaan, TOKOilemaan, touhuamaan, treenaamaan ja kisaamaankin tänä aikana. Agikisoissa nollien tiellä olen ollut minä, ylläriylläri. Parissa kisassa onnistuminen on ollut liian lähellä, mutta olen itse ollut väärässä paikassa tai jättänyt pienenpienen ohjausliikkeen väliin. Siis vitosia ja sen sellaista on tehty.

TOKOn puolella ei mitään uutta, sitä treenimotivaatiota edelleen kovasti huhuillaan, kun syksyksi olisi kiva päästä sieltäkin puolen tuloksia tekemään.

Agitreeneissä Noppa on loistanut :) Se jaksaa kauemmin kuin minä ja se suoriutuu hankalistakin ohjauskuvioista jo hyvin. Sanoipa kouluttaja sitä jo taitavaksi ;) Minusta sen hyppytyyli on lisäksi parempi, vaikkei hirveän hyvä olekaan. Lisäksi se hyppää treeneissä paljon paremmin kuin kisoissa, koska minä olen kisoissa väärässä paikassa väärään aikaan ;)

Lappireissun kuvat ovat vielä kamerassa. Agi-SM-kuvia Janinalta sain myös ja ne pitäisi tikulta siirtää nettiin. Kyllä niitä kohta tulee. Kaikkia vanhoja kuvia en varmaankaan jaksa uudestaan tänne siirtää :(

Lappireissun päätteeksi käytiin Ylöjärven kisoissa ja Teemu kuvasi meidän radat. Eka rata virhe tuli tokavikalla esteellä, jossa video juuri pätkii. Koiran vedin esteiden välistä hyvin, mutten työntänyt hyppyyn riittävästi, joten tulee juuri ja juuri esteen  ohi, josta vitonen.

http://s940.photobucket.com/albums/ad241/ReeaSalomaa/videoita/?action=view¤t=Agility19-07-20121.mp4

Toisella radalla koira juoksee kamalaa kyytiä ;) Kepeilleviennissä vedän liikaa, enkä anna koiran tehdä itse, enkä sitten edes kunnolla ohjaa, mutta Noppa ajautuu väärään väliin ja siitä vitonen. Lopussa en peruuta riittävästi ja ajautuukin takaakiertoon, siispä hyl.

http://s940.photobucket.com/albums/ad241/ReeaSalomaa/videoita/?action=view¤t=Agility19-07-20122.mp4