Toinen hyppärinolla tälle kaudelle :)

Tuplaa mentiin hakemaan, mutta se ei aivan onnistunut. Eka hyppäri vaikka nolla olikin, oli aika hilkulla ohjauksellisesti. Ei se kuulemma siltä ulkopuoleleta katsoen näyttänyt, mutta tein vähän erilaisia ohjauksia kuin olin suunnitellut. Tästä huolimatta Noppa teki hommansa kuitenkin hyvin ja vaikka kovassa vauhdissa ponnistuspaikat näytti vähän hankalilta, päästiin hienosti aikaan -6s. ja risat. Sijoitus näissä isoissa karkeloissa 22 (osallistujia noin 70).

Toinen rata agirata, joka lähti hyvin liikkeelle. Keppien jälkeen lähetys takaakiertoon oli ehkä kuitenkin vähän liian tiukka, veti hännällä ilmeisesti siivekkeen kumoon. Minun olisi pitänyt antaa tähän koiralle enemmän tilaa. Toinen virhe ajauduin vähän sivuun itse ja tuli yhden hypyn ohi. Positiivista tällä radalla kuitenkin kontaktit, joissa olin tosi tiukkana ja tarkkana, pysäytin omankin liikkeen ja koira jäi oikeaan asentoon odottamaan. En tosin muista kuinka vapautin, näissäkin piti olla tarkkana, mutta eihän kaikkea voi muistaa :) Yliaikaa vain muutama kymmenys kaikesta hidastelusta huolimatta.

Kolmas rata oli sekin hyppäri, mutta aika hankala sellainen, valssia valssin perään. Minä en tarjoillut niitä valsseja Nopalle kun ajattelin olevani kuitenkin niistä ihan myöhässä. Takaaleikkaukset toimi ihan ok, kunnes Noppa päätti juosta ensimmäiseen tarjolla olevaan putkenpäähän minua kuuntelematta. Loppurata niin ja näin, kuvitteli osaavansa eikä ottanut niitä kurveja niinkuin minä olisin halunnut. Mutta myönnettäköön, hyppyjä oli pienessä tilassa aika paljon tarjolla. Tämä rata oli kuitenkin kovin iloista tekemistä.

Videot luvassa jossain vaiheessa, Minna oli kisoja katsomassa :)